Anna Westergren -

R U SERIOUS

2010-04-22 07:40:26

Idag har jag faktiskt en mycket bra anledning till att vara på dåligt humör.
Detta väder bjuds det på här i Gävle, denna Torsdag den 22 APRIL. Vah?!
Det här är till och med alldeles för kryddat för att vara Sverige. Nog vet vi att Sverige och väder inte går ihop, men hallåå! Detta är illa!
Det värsta är väl att senare idag kommer det bli 6 + och allt kommer att smälta bort på några sek. Missuppfatta mig inte nu, alla gillar plusgrader, men jag blir bara så himla trött över hur onödigt hela det här var. Suck.


Kommentarer
Postat av: johanna

Sv: åh vad kul, jag ska också dit på lördagen :) då ses vi kanske då! kram

2010-04-22 @ 09:00:18
URL: http://johannians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0