Anna Westergren -

Just i denna stund

2010-04-28 20:57:05
Jag är glad över...
- planer inför Valborg.
- pengarna som kommer fredag! Shopping till helgen!
- glassen här bredvid mig.
- planer inför 8 maj.
- drygt tre månader kvar tills USA!
- att smärtan på den högra sidan (vid äggstocken) är helt borta.
- att jag har sovmorgon i morgon!

Jag är inte glad över...
- smärtan i tänderna (visserligen så håller det på att gå över nu, men jag kan fortfarande inte äta nötterna som ligger alldeles för nära mig...)
- att jag bet mig i kinden, det svider..
- att jag ännu inte fått någon placering.
- att jag måste plugga tråkig ekonomi.

Kommentarer
Postat av: moa

oohyes! jag ska ! :D:D:D:D

2010-04-28 @ 22:33:37
URL: http://mei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0