Anna Westergren -

Gummisnoddar

2010-04-26 17:24:36
Nog fick jag lite nytt i munnen allt!
Detta är vad som kommer att pågå i min mun under den närmsta månaden. Gummisnoddar från överkäken till underkäken. Ser helt galet ut, och även känns, men tur nog behöver jag bara använda dessa under tiden jag sover. Dem ska hjälpa till att fylla upp alla gluggar och de mellanrum som återstår.
Kanske ser läskigt ut och ni kanske tycker jag är helt förstörd i huvudet som lägger upp något sånt här på bloggen, men jag tycker det är spännande hur det utvecklas och andra som är framtida tandställnings ägare kanske.. ja, tycker det är intressant att få reda på vad som väntar. Inte vet jag...
Men jag är glad i alla fall nu när jag tittar på bilden, hur snabbt mina tänder faktiskt hunnit fått en bra form!

Inte långt kvar nu tills jag blir av med denna plåtkäft!

Kommentarer
Postat av: stattiin

haha, sånn'a har man haft ett tag! inte mysigt att vakna med dem kan jag säga :<

2010-04-26 @ 20:33:21
Postat av: Anonym

haha, där du har dina gummi snoddar har jag, faktiskt sådana fast i stål - riktiga fjädrar!

dem sitter där de sitter. dygnet runt, i ett halvår. sen så! ;)

2010-05-07 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0