Anna Westergren -

Att vakna upp, tror att man mår bra, men så gör man inte det.

2010-04-20 09:04:38
Den hemska förkylningen sitter i fortfarande, och helt ärligt talat var det längesen jag var så här förkyld.
Annars har jag väldigt lätt att bli lite klent förkyld då och då, lite ont i halsen, lite ont i huvudet. Men under dessa tre senaste dagarna har jag gjort slut på ett antal toarullar och nästan halsat i mig nässprej, via näsan då. MMmm, smaken efteråt..

MEN oavsett hur jag än mår måste jag iväg till skolan lite senare.
Samhäll är ett måste, även om jag hade varit dödligt sjuk. Dessutom väntas ett engelska prov på eftermiddagen.
Och, inte nog med det så kom jag på nu att jag även har en klipptid runt 16.00. Får se vad det nalkas, förmodligen en uppfräschning bara.

Ska sätta mig med engelska orden nu, och till det blir det lite frukost!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: haha jag stog och valde mellan det och ett till typ mer turkost. blev det nu, men ska köpa det andra också :D

2010-04-20 @ 18:53:19
URL: http://sshm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0