Anna Westergren -

Mat + The city

2009-09-21 18:41:02
Hej igen!
Har varit hemma ett tag nu, men varje gång jag kommer hem klarar jag inte av att sätta mig dirket vid datorn. Jag måste få slappna av lite i soffan först! Det har blivit en vana nu.
Har under tiden nu fått i mig lite middag och kollade samtidigt på två avsnitt The City. Gillar faktist det mer än The Hills, känns som om det är lite mer mognare när Whitney är med. The Hills har gått överstyr med hela Spencer och Heidi grejen, usch gillar inte dom alls.

Blir en plugg kväll idag också, läxor varje dag. Men det är något man får stå ut med, lika bra att vänja sig vid det nu eftersom det sägs att man får högar av läxor hem varje dag i USA.
Ska börja med lite engelska som jag ligger efter i alldeles strax. Ska nog också fixa en smoothie för att festa till det lite. Känns som om jordgubbssmoothie är min nya diet!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej.. Jag missar nog jätte mycket.. Men vill bli helt frisk.

2009-09-21 @ 18:41:29
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0