Anna Westergren -

Huvudvärken är tillbaka

2009-09-09 18:58:38
Hej igen!

Ja, som sakt huvudvärken som jag hade för någon dag sedan har kommit tillbaka, men tio gånger värre!
Och jag som trodde att det inte kunde blir värre än den hostan jag har, men tillsammans med förkyldningen jag fått nu är det katastrof! Får lust att stanna hemma imorgon, men jag tar en dag i taget. Vill bara inte ligga efter i alla ämnen.

Har tagit en tablett nu i alla fall, och får hoppas att det ger lite resultat.
Ska hoppa in i duschen nu och sedan börja plugga på spanska glosor jag har till i morgon, vill helst vara ganska så klar i huvudet då. Fri från huvudvärk!
Ska även försöka ta lite slapp tid framför tv och kolla på Idol som är idag från Göteborg.

Vi kanske hörs senare, beror på om jag somnar i soffan eller ej..
 ♥

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 19:06:21
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0