Anna Westergren -

En fin lördagskväll

2009-09-20 01:07:20
Hej alla !

Kom för att lite tag sen hem från Tessan där jag har tillbringat min kväll tillsammans med Bella och Linnea.
Vi började allt med en riktigt mättande middag, Bella är ett tydligt bevis. Det var dessutom mycket gott!
Dock hade vi inga andra planer för kvällen, utan vi satt till en början och bara pratade en hel del.
Tills vi till slut bestämde oss för att köra lite goa, nostalgiska sällskaps spel. Älskar sånt, och tack vare Tessan högar med spel hade vi så ett gott utbud på vad vi skulle spela.
Twister var väl det som fick pågå i flera omgångar! Riktigt roligt!


Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Men först, kolla igenom några av kommentarerna och svara på lite uppgifter till USA.

Hoppas ni också haft en riktigt fin kväll! Vi hörs i morgon, godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: bella

ja mättande var det! :p men mycket mycket trevligt!

2009-09-21 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0