Anna Westergren -

090921

2009-09-21 07:28:23

Godmorgon allihop!

Väcktes av min katt idag, bästa som finns när vill ligga och gosa. Dagen kunde ha börjat bättre!
Men nu är jag i alla fall uppe och har satt mig här med en kopp te. Har idag egentligen en timmes sov morgon, men då tycker jag att jag lika gärna kan gå upp (ungefär) vanlig tid. Stress är inte min grej, så det känns bara bra att ha lite extra tid på morgonen!

Skola idag, går till fyra idag. Inte så många lektioner men helt onödigt långa raster, får hoppas att dator salarna är lediga då så kan man passa på att sitta där ett tag.

Jag sitter nu och tänker på hur mycket mörkare det håller på att bli nu. Man märker vare morgon och kväll att det blir antingen lite senare eller tidigare. Snart kommer det vara bäcksvart vid det här laget, solen börjar väl då gå upp runt åtta? Aja. Själv tycker jag att det bara är mysigt när det blir mörkare på eftermiddagen, men på morgonen vill jag mötas av en sol. Åtminstånde en soluppgång.
Men nu är det ju inte jag som bestämmer här i världen, så det får helt enkelt bli som det blir..

Jag välkomnar nu den deprimerande perioden!


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul det låter! :D

Kram

2009-09-21 @ 07:41:14
URL: http://fridaalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0