Anna Westergren -

090909

2009-09-09 07:39:44

Magic date or what? 090909

 

Ni tänker säkert fan vilken idiot som är vaken när hon har sovmorgon till 11.10, och det kan jag förstår att ni tycker. Tycker även jag! Hade tänkt sova nån timme till, men jag väcktes både utav min brors väckarklocka och sms från en klasskamrat som har ingen koll alls. Jag är dessutom helt omöjlig på att somna om, är jag vaken så är jag vaken.

Eftersom jag då ha god tid på mig nu så ska jag with no stress dricka te och läsa lite ur naturkunskaps boken. Hela det arbetet vi håller på med nu ska vara klart nästa vecka och jag förstår något hyfsat, men det är inte tillräckligt! Sen blir det en del spanska plugg när jag kommer hem idag. 
Har även idag kort dag i skolan, vilket är jätte skönt! Får passa på att njuta nu, eftersom nästa vecka börjar vi precis som vanligt igen.. 

Nu blir det som sak te och nk-boken! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0