Anna Westergren -

090906

2009-09-06 10:07:35

Godmorgon alla fina!

Gud vad glad jag är, att jag äntligen har vaknat och kommit till verkligenheten!
Usch, har haft 3 olika slags mardrömmar efter varandra nu inatt. Väldigt korta såna, men hualigen vad otäckt det var. Dom 2 första har jag ett svagt minne av, och det 3.de vill jag helst inte berätta om. Del vis privat, så dessa mardrömmar var inte bara om läskiga monster. Nej, utan saker som helt enkelt var riktigt obehagliga!
Men nu jag som sakt tillbaka till verkligenheten, tur att det bara var en dröm!

Min dag idag ser inte så roande ut. Ska ta mig i kragen och verkligen göra klart alla de läxor jag har!
Så det är vad min dag går ut på, att plugga. Inte vidare roligt, men det måste göras!

Men jag kommer givetvis lägga ner lite tid här på bloggen också!

Hur ser eran dag ut? Några roliga planer? ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0