Anna Westergren -

Soundtrack

2009-10-26 00:35:51

Hej bloggen, jag är trött!

Vintertid, gör en tröttare.
För det första så tar men tillbaka en timme vilket gör att man på morgonen som jag gjorde vaknade en timme tidigare än vad den egentligen var, sen pågrund av att tiden blir tillbaka dragen så blir det mörkare på eftermiddagarna - jag blir minst lika förvirrad som ni, när jag skriver/läser detta - men båda anledningarna leder till trötthet.

 

Och nu till rubrikens meningen.

Sitter just nu och lyssnar på New Moons soundtrack, som jag rekomenderar starkt. Mycket ljuvlig musik finner man!
Apropå New Moon, så är det en rolig, framtida händelse som jag snart ska få uppleva (fel ordval egentligen, fast det är väl ändå ganska speciellt? jo, vi säger så). Har nämligen bokat biljetter för midnatts premiären av filmen den 19 nov!! Kulkulkul!
Det är visserligen en torsdag och jag kommer inte komma i säng förän runt 3, men jag tycker ändå jag är värd lite roligheter mitt i allt plugg!

Satellite heart - Anya Marina



No sound but the wind - Editors


Kommentarer
Postat av: CHRJ

Gör du gratis deisnger? :)

2009-10-28 @ 22:57:46
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0