Anna Westergren -

Puuh, andas ut! Eller?

2009-10-05 17:12:52

Hej bloggen!
Har kommit hem nu efter en hyfsad bra skoldag. Var ovanligt pigg genom hela dagen, och det märkets på min koncentration. Känns bra!
Historia provet som jag hade idag kändes också bra. Gjorde mitt bästa, så ja jag hoppas att jag presterade tillräckligt bra. Otroligt skönt att få det trycket av från axlarna, har pluggat alldeles för mycket på sistone och inte är det över än. Det har precis börjat!
Har en hel del läxor, och även matte prov nu på tors. Så riktigt än får jag inte andas ut, blir till att hålla andan fram till jul. Kämpigt!

Nu väntar jag på att maten ska bli klar så att jag sedan kan dra mig till tandläkaren.
Hade hoppats på att få spänna tandställningen idag, men idag blir det bara en enkel undersökning. Kan låta sjukt att jag vill spänna ställningen och känna att det gör ont. Men då vet jag helt säkert att tänderna flyttar på sig, att det händer något. Just nu känns det som om det står helt stilla...

Tänkte få in några inlägg idag, får se om tiden räcker till!
Vi hörs förmodligen senare ♥


Kommentarer
Postat av: Niki

Kan du SNÄLLA skriva inlägg om hur du hittar dina fynd på second hand butiker?

2009-10-05 @ 17:54:05
Postat av: Niki

Kan du SNÄLLA skriva inlägg om hur du hittar dina fynd på second hand butiker?

2009-10-05 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0