Anna Westergren -

"Nu é dé dags för fredagsmyyys"

2009-10-23 22:30:10

.. Vilket det redan har varit i några timmar. Slappat rejält i soffan med tv på, inte kollat på något intressant egentligen. MEN, det sket jag fullständigt i eftersom njutningen ligger i det att jag verkligen kan göra ingenting, att bara få ligga och vara. Det är ju HÖSTLOV, for God's sake!
Dock har jag en hel del provplugg att kolla på under veckan, men jag lever i nuet och jag orkar verkligen inte tänka på sånt skit nu!


Jag har lite planer för dagarna fram över, bland annat maskerad nästa helg... pff vadå nästa helg? har ju LOV, lördag varje dag!! I alla fall, nästa fredag blir det maskerad partaj med gamla goá.
Är ganska säker på vad jag ska vara (inte pippi denna gång) , men jag tänker tyvärr inte avslöja riktigt än...

 

Nu ska jag ta mig en alvedon för halsen och må bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0