Anna Westergren -

Låt pengarna rulla in

2009-10-11 23:19:05

Hej alla söta!

Har varit lite oaktiv med bloggen nu på sistone, men som ni alla vet är det plugget som tar all tid. Men den här helgen har varit den första på tre veckor utan läxor!! Så jag har verkligen vilat ut mig och inte gjort så mycket alls under dessa två dagar. Vilket känns underbart!
Men då kanske ni undrar varför jag då inte tar min ledig tid till att skriva på bloggen?
Det är väl just det att jag inte har lust. Att bara göra ingenting kan känns bra ibland också!

 

Jag har i alla fall under dagarna nu försökt leta reda på lite bra kosmetika prylar som jag jätte gärna vill beställa hem. Men tyvärr så har jag inte miljarders miljoner, så jag får samla ihop en liten bunt och köpa sakerna var för sig.


Detta är i alla fall vad jag har tänkt mig i första hand. Ett brush set från Sigma.
Har läs och hört mycket gott om märket, att det ska vara i snäppet likt borstarna från märket MAC, fast så mycket billigare!
Okej, kanske inte överraskande billigt. Men om man har tänkt köpa varje borste var för sig så är detta alternativ mycket billigare! Men ska nog vänta någon månad så att pengarna räcker.

Om ni är nyfikna att kolla vidare på setet, så kan ni gå in HÄR - Sigmas hemsida.

Tänker så fort jag får en användbar kamera gör lite videobloggar om liknande saker! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0