Anna Westergren -

Bebis mjukt ansikte

2009-10-18 15:37:17
.. och även händer!

Hudvården gjorde susen. Känner mig riktigt fräsch och ren, gott luktar jag också! Kan ju låta som om jag stinken i vanlig fall, men jag får nästan lust att ta en mumsbit av mig själv. Kanske bättre förklarat!
Produkterna jag fick prova gav verkligen resultat, tyvärr är det ett dyrt märke som jag inte vet om jag kommer att ha råd med framöver.
Ni kanske har hört tala som Mary Kay? Visa har, visa kanske inte.
Märket är väldigt stort i USA och göra även make up produkter, inte bara för hudvård.

Jag är i alla fall en mycket nöjd kund!
Ska fundera över om det blir något hembeställt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0