Anna Westergren -

091020

2009-10-20 07:50:22

Liggandes hemma med en halssmärta som går ända ner i bröstkorgen, en snuva som får både mitt huvud och näsa att explodera och som grädde på moset, febern, som får mig att kännas som en 65 årig kvinna i klimakteriet!

Trodde i fredags, då jag även hade feber, att det bara var en endags-förkyldning. Vilket det på sätt och vis var, men jag hade inte räknat med att det skulle komma tillbaka igen. Fast egentligen hade jag nog det..
Åh, nu vart allt bara en enda röra!
Allt vi egentligen behöver vet är nuet, då jag tyvärr är redigt sjuk.

Tur nog så missar jag inget super viktigt, utan bara kurser som jag senare kan ta igen. Har dessutom jobba här hemma som måste bli klart.
Whatevaaa! Ska vila mycket, men ändå vara till nytta. Kort och gott sagt!

Oavsett om jag är sjuk eller liknande så har jag fortfarande min coolness kvar! Från födseln, ända in i benmärgen! Så jag tar denna förkyldning som en kvinna, fosho!

Jag själv, i mina yngre dagar. Be cool ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0