Anna Westergren -

091018

2009-10-18 11:35:39
Herregud vilken natt!
Vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag gör ett försök!

Middagen igår kväll och alla andra festligheter var riktigt trevligt. Hade tänkt mig något helt annat, men det visade sig att det blev riktigt bra, tills allt blev helt frukansvärt!
Anledningarna är två och en av de tänker jag inte ta upp här eftersom det är allt för personligt och helt opassande för bloggen.

Men det andra som hände var min egen otur, en rejäl otur!
När det är fest vet vi alla att en och annan person förvinner lite från verkligheten och det kan leda till att man tappar balansen. Den här personen var då inte jag utan tyvärr stod jag på fel plats vid fel tillfälle då denna person ramlade över mig så att jag i min tur for in i en tvbänk och landade på svankotan.
Helt ärligt kändes det som om jag dog för en stund, det var klart en av det smärtsamma som har hänt mig!
En stund senare hände det mer allvarligare, så vi försvann från platsen så fort vi kunde, dock tidigare än väntat vilket inte gjorde mig ett skvatt då jag hemskt gärna ville hem och vila. Förlåt T att jag inte kunde höra av mig, men min svanskota tog kol på mig..

Tyvärr slutade ändå inte allt lyckligt då jag hade hoppats på en kväll med sömn och vila, som istället blev en katastrof.
La mig till sängs klockan två, sov inte en ända blund utan låg och vred fram och tillbaka tills klockan fyra. Det var alltså min svanskota som värkte nå förjävligt!
Till slut fick jag lite sömn tack vare värktabletterna!

Just nu är det ganska lugnt, men smärtan finns där och även två fina, stora blåmärken. Underbart!

Men annars var kvällen riktigt trevlig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0