Anna Westergren -

091012

2009-10-12 14:22:54
Hey all!

Har lång rast nu så jag passar på att sätta mig en datorsalen och skriva ner några ord.
Dagen har gått väldigt snabbt, och det återstår endast en lektion kvar! Lovely!

Även om jag hade lite ledig tid med två timmars håltimme så passade jag på att boka en tid hos frisören, och helt oväntat men hur bra som helst fick jag en tid redan imorgon förmiddag. Och lugn, jag skolkar inte utan har en håltimme på dryga 4-5 timmar, så jag har gott om tid.
Fick även ner mamma på stan att luncha med. Trevligt med sällskap!

När jag kommer hem sen runt fyra antar jag att det blir pluggläsning..
Fick njuta nu i helgen utan alla läxor, men nu är det igång igen!

Nu ska jag kila iväg till naturkunskapen med Marcela "ingen kan älska en äcklig padda" - med fin spanska brytning!
Ni får ha det så bra så kanske vi hörs senare! Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0