Anna Westergren -

091007

2009-10-07 07:51:06

Godmorgon godmorgon!

Märkte nu att ett inlägg jag skrev igår blev aldrig plublicerat. Ganska irriterande eftersom jag skrev en hel del!
Jag berättade i alla fall om att jag var glad att historia provet är över, att det märks hur mycket uppmärksamhet det fick. Så nu kan jag börja fukusera på allt annat.

Jag ska även idag på samarbets-dag med klassen och pararellklassen.
Det blir det klassiska stället Alborgen, som är ett stort hus (förövrigt varit ett gammalt psykhem) där det finns många roliga rum eller "celler" som man ska klara.
Man kan jämföra det med "Fångarna på fortet", ah det är i princip likadant. I slutet finns det en sämpel som man ska samma ihop sig från alla rum.
Det är i alla fall riktigt roligt, även om jag själv har varit där alldeles för många gånger.

Alltså, det blir en dag utan vanliga lektioner. Men inte kommer jag undan helt, utan det blir fortfarande lika mycket plugg efter skolan...

 

Hoppas ni får en fin dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0