Anna Westergren -

Min arm är sönderslagen

2009-11-13 18:49:16
..ja, ungefär så känns det efter att tagit svininfluensa sprutan.

Känslan är som om jag till exampelvis hade oturen att hamna i slags mål med en riktig hulkgubbe, som var målinriktad på armen. Det kan låta lite överdrivet, och det är precis vad det är.
Först och främst, sprutan kändes nada, smärtan i armen är inte så farlig som jag förväntat mig. Dock har det bara gått en dag så egentligen ska jag bara vara tyst och vänta. Men hittills är jag bara öm, har svårt att lyfta armen och får en känsla av att armen väger 3kg mer än innan.  

Bieffekterna påverkar oss olika så jag får hoppas på det bästa att det inte blir värre än såhär.
Men eftersom jag inte är 100% säker på vad som väntar mig, tar jag en lugn hemmakväll framför tv med familjen.

Duett-tema i Idol ikväll, missa inte! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0