Anna Westergren -

Kaffe kanske inte är min grej?

2009-11-03 16:55:58

Uuuhw, min dag är praktist taget helt förstörd om nu inget drastiskt mirakel händer!
Problemet är inget mindre än kaffe, något som jag i morse började med för att få igång mig.
Dock var det ett tag sen sist jag fick i mig en kopp, men fortfarande lika gott! Men tyvärr tyckte väl inte magen detsamma, utan har gnällt och protesterat hela dagen.

Kanske kaffe inte är min typ av varmdryck?

I alla fall inte idag, den saken är säker!! Fortsätter nog med te grejen.


MEN, det kanske inte är mig det är fel på. Kaffet! Kunde ha varit ett hiskeligt ruttet ett?!

Funderingarna sprudlar vidare.


Kommentarer
Postat av: ANNA

Välkommen in i klubben, kan säga att min dag inte heller känns så där wiiiiiiieeee

2009-11-03 @ 18:38:14
URL: http://lifebyanna.blogg.se/
Postat av: Viktor

Blir lätt så om man inte druckit kaffe på länge :P Men magen vänjer sig om du börjar dricka det regelbundet :)

2009-11-07 @ 02:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0