Anna Westergren -

Godnatt bloggen

2009-11-02 22:40:41

Hela eftermiddagen och kvällen har jag legat i soffan och läst, läst och läst!
Lovet är över och alla skoluppgifter har forsat över en, redan första dagen. Det är bara att tacka och ta emot...
Egentligen ska jag inte klaga, om jag kollar över vad några i klassen har att göra denna vecka. Stackare..

I alla fall.

Boken jag håller på läser just nu är "Låt den rätte komma in".
Inget frivilligt, även om den är riktigt bra, utan det är ett svenska arbete som innehåller läsloggar.
Riktigt svårt att svara på det uppgifter vi fått när svaret inte går att finna i boken. Jag får helt enkelt läsa mellan raderna och komma på något vettigt.

 

Boken är i övrigt bra, som sagt, något jag faktist rekomenderar.
Även om jag just nu suktar efter några andra böcker att få läsa! Tur nog är detta över snart!

 

Nu ska jag vidare till sängen för mer läsning. Säger godnatt ♥
P.S. Jag är nästan helt frisk! D.S. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0