Anna Westergren -

Svar från frågestunden

2009-05-02 19:53:43

Vad ska du gå för gymnasie linje?
Jag kommer att gå Samhällsvetenskapprogrammet utan någon speciell fördjupning som kultur, språk m.m.


Har du din naturliga hårfärg just nu?
Nej det har jag inte. Fast jag håller faktist på att färgar mig fram till den naturliga.
 

Skiner solen hos dig?
Tyvärr har moln börjat täcka gävles himmel, så förtillfället skiner solen inte så värst mycket..

Vad vill du göra efter gymnasiet?
Jag vill nog ta ledigt från allt plugg och försöka hitta något jobb som au pair i usa tex. Sen ska jag nog fortsätta att plugga vidare!

Varför började du att blogga?
Har ingen riktig förklaring på den frågan, eller jag minns nog inte heller, haha! Men jag kände väl nog att jag vill skriva av mig på något sätt. Innan skrev jag ner i böcker varje kväll, vilket jag mer sällan gör nu. Sedan började skriva för att det var kul!

Vilken skolan går du på?
Just nu går jag på Stigslundskola, men börjar på Vasa i höst.

Har du några husdjur?
Allie, min katt.

Har du några syskon?
Johan, min 3 år äldre bror.

Något du inte kan vara utan?
Svår fråga faktist, vänner såklart! Men om det är en sak du menar så .. eh jag kan faktist inte komma något, haha!

När fyller du år?
Den 14 April.

Ditt bästa sommarminne?
Det var nog sommaren 06, sjukt mysig. Haha, kom ihåg hur vi verkligen försökte få 07 att bli likadan.

Haru något favoritställe?
Jag tycker hemskt mycket om mig stuga på många olika sätt!

Favoritfärg?
Har tyvärr ingen.


Vart handlar du alla secondhand kläder? (i gävle)
Jag håller mest till på Erikshjälpen, annars om jag har tur kan jag hitta något på Myrorna eller Ria.

Hur kan du vara så smal ? tränar du ? hur äter du?
Det rätta svaret är nog att jag har bra ämnesomsättning helt enkelt. Fast visst tränar jag, men när det gäller ridning som jag håller på med är det mest ben och mage man tränar. Och när det gäller maten, jadu.. Ärligt talat tänker jag inte så jätte mycket på vad jag äter. Antingen sätter det sig eller inte, och om det gör det så gör det inte alls så mycket! Något kilo här och där skulle inte skada något precis!


Tack för alla frågor! Pussar.


 


Kommentarer
Postat av: <3

du glömde en fråga ! ! ! ;)

2009-05-03 @ 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0