Anna Westergren -

Efterlyser fina avslutsningsklänningar!

2009-05-06 19:47:27
Har vet inte hur länge letat efter klänningar till både skolavslutningen och till en avslutningsmiddagen som alla elever från 9.de klass och lärarna har nån vecka innan vi går ut.
Ville från början ha blommiga klänningar, men eftersom det är så populärt och dom flest kommer köra på det mönstret får jag väl fortsätta leta reda på något unikt.
Skulle helst vela ha ganska vardagliga klänningar som jag sedan kan använda oftare, och inte bara 2 som ligger tills det verkligen ska vara uppklätt. Nä, helst något nerklätt men ändå fint helt enkelt!

Så min fråga till er är om ni vet något bra sida med snygga klänningar?
Har kollat på dom flesta sidor som, Asos, H&M, Topshop, Nelly m.m men hittar inget. Sen dessutom så klänningarna vara rätt så billiga, hyffast pris eftersom jag ska köpa min 2 st.
Om ni vet så skriv gärna ner så kan jag kolla in dom! Pussar.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag har hittat en och den är fett fin! :D

Men jag ska nog inte köpa någon speciell till middagen .. :P <3

2009-05-06 @ 22:03:59
URL: http://ronjapersson.blogg.se/
Postat av: jossiee

ja jag hade också svårt att hitta en klänning, alla som jag gillade var för dyra men sen efter lite tjat fick jag en från nelly.com men du kan ju kolla i stokholm när vi ska dit på Salt lr nåt annat ställe :)<3

2009-05-12 @ 12:41:59
URL: http://jjoszie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0