Anna Westergren -

090528

2009-05-28 06:59:07
Godmorgon! Gick upp för ungefär 20 min sedan för att fylla i lite av lockarna som jag haft med min locktång. Gillar egentligen inte hur lockarna bli just då, vill gärna sova en natt eller två för att få ett riktigt fint fall, ett naturligt fall!
Jag hade det visserligen idag, men bara på ena sidan. Måste ha legat och pressat den andra sidan så att lockarna blivit helt platta.

Är lagomt trött idag. Satt uppe ett litet tag efter 00.00 med min bilduppgift, som ser ut att bli bättre än jag trott! Men så säger jag alltid innan jag har fått färg på bilden..
Gillar bättre att rita svart/vita bilder där jag kan fylla i och skugga fram dem rätta tonerna!

På tala om ingenting, så har jag upptäckt att jag drömmer ovanligt mycket nu förtiden!
Alltså såna drömmar som man kommer ihåg så lätt när man vaknat, en skrap dröm.
Har haft såna nu några dagar, handlar både om mina vänner, allt surrealistiskt som finns till mina lite mer roliga och fantasifull drömmar om kändis! Haha!
Borde nog skriva ner allt jag drömmer. Gjorde faktist det för något år sedan, skrev ner nästan alla drömmar jag kom ihåg väl under att helt sommarlov!

Nu ska jag göra mig klar.
Vi hörs förmodligen på eftermiddan. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0