Anna Westergren -

090526

2009-05-26 17:32:13

Bloggsuget bara försvinner allt mer nu, och varför vet jag inte..
Kanske beror det på att man är så himla trött nu i slutet av skolan och bara sitter i väntan på att sommaren ska komma.
Trött är verkligen ett passande ord, sover så himla dåligt nu förtiden. Vilket suger eftersom jag har några viktiga prov kvar att göra, och du vill jag vara pigg och kry!
Men det är ju endast 16 dagar som återstår av högstadiet! Jag klarar av denna pest i drygt 2 veckor till, tiden går ändå så fort..

När jag menar pest är det själva skolan jag syftar på, mina vänner kommer jag sakna som sate!
Inte nog med att vi splittras, byter skola och nästan inte får se varandra, nästa höst drar jag ju iväg till USA vilket förvärrar saken. Men jag vill ändå inte ge upp min dröm!


Explorius news:
Har fått en tid för intervjun nu, vilket kommer bli om exakt en vecka, 2 Juni.
Frågorna jag fick hem är klara redan med den iver jag skrev ner dom och bilden är bestämd.
Är ohyggligt nervös över frågorna jag kommer få där, haha inget man kan träna in att svara på !

NU: Mat
Pussar!


Kommentarer
Postat av: Ronja

men det är endast 10 skoldagar kvar =)<3

2009-05-26 @ 17:49:06
URL: http://ronjapersson.blogg.se/
Postat av: sarilari

lycka till på intervjun gumman :* <3

2009-05-26 @ 18:37:19
Postat av: susan

prenumenerar du på min blogg

(alltså med bloglovin)? <3

2009-05-27 @ 15:44:26
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0