Anna Westergren -

090516

2009-05-16 11:26:00
Godmorgon bloggen! Ursäkta att uppdateringen om sthlm-resan inte kom upp igår, men jag var uppbokad hela kvällen så jag hann tyvärr inte. Men snart så kommer att inlägg med dom få bilder jag tog.

Jag har dock även en väldigt planerad dag, idag också. Så det kommer nog inte bli så jätte mycket update idag heller tyvärr.

I alla fall , igår så berättade jag att jag skulle ner på stan för att kolla till en klänning jag hade lagt undan. Visst kollade jag till den, men mer än så vart det inte. Den får fram tills jag inte hittar något vara som reserv. Istället tänkte jag prova något nytt, så det vart en byxdress (eftersom jag har alltid burit på klänningar när det varit skolavslutning).
Förhoppningsvis kommer det nån bild under dagen!
Nu är det bara att leta rätt på ett par häftiga skor. Jag måste ha er hjälp sen om jag ska höga eller låga skor till den!

Nu snart tänkte jag åka ner på stan igen.
Hittade ett par lackskor på Din Sko som var på rean och riktigt söta, så får se om jag kommer hem med dom sen!
Vi hörs snart! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0