Anna Westergren -

090510

2009-05-10 13:36:25
Hallå hallå! Vill först be om ursäkt för dålig, nej ingen alls uppdetering igår. Men hade ingen möjlighet att sita vid datorn då jag var upptagen hela dagen.

Allt bra med er annars idag då?
Själv är jag på topp, kanske mest för att jag äntligen fått det bekräftat från mina föräldrar att få åka över till USA i ett år nästa höst! Vet inte hur jag ska förklara hur glad jag är, det bara bubblar inom mig. Redo att explodera!
Det här har liksom varit min dröm, ja jag vet inte hur länge tillbaka.. Och äntligen har jag fått det på ord " Jamen visst, såklart att du ska söka! "

Vet tyvärr inte om det blir så mycket blogg idag heller eftersom jag har en viktigt uppsatts i morgon som jag måste träna till! Men efter morgondagen kan jag luta mig tillbaka, för då väntas bara slappdagar fram till helgen. Förutom fredagen då jag har en sv redovisning, MEN behöver som tur är inte lägga så mycket vikt på den när det gäller träning!

I alla fall hinner jag inte sitta här längre, över till det viktiga igen! Städning och plugg!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0