Anna Westergren -

090508

2009-05-08 19:03:25
Hey guys! Allt bra med er? Bara fint med mig, är bara en anning utmattad förtillfället. Kom för ett tag sen hem från en basket match med sara, moa och tessan. Allt blir så mycket roligare om man köra lite oseriöst som vi då gjorde, men kunde verkligen inte hålla sig för skratt! Vann lite träning på köpet!
Dessutom nyss fick jag i mig en kebab tallrik (mycket mätt!!!) , så skulle gärna kunna somna här och nu.

Skönt med helg äntligen! Fast så lovande kommer den knappast se ut eftersom jag måste plugga mest av tiden..
Men det är inte många skoldagar kvar nu så det är lika bra att ge all den energi man har kvar, så att man får ett hyffsat betyg att le åt mot sommaren.
Så himla mycket nu innan sommaren som är planerat. En hel del redovisningar m.m sen även ett fler tal avslutningsaktiviteter, men vill inte direkt klaga eftersom det är bara roliga saker egentligen. Vi börjar redan nästan vecka med bowling på onsdag med "stoppamobbning - gruppen" vi har i skolan och även en resa till sthlm med klassen!

Såg att jag fått några kommentarer om min nya tröja (som jag faktist hittade på Lindex-rea)  m.m. Tack så mycket!
Tänkta faktist svara på dom nu! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0