Anna Westergren -

090507

2009-05-07 20:04:50
Hej på er! Har haft en ganska tung dag idag, känner mig så i alla fall (möjligtvis för att jag inte är helt frisk än..). Dessutom så är det mycket i skolan just nu, även om det har lugnat sig en anning. Men jag ser framåt eftersom det inte alls är långt kvar tills skolavslutningen! Tänk vad fort allt går!
Firar dessutom 1 månads - dag idag med min pojkvän, visst det låter löjligt eftersom 1 månad inte är mycket alls egentligen. Men ville bara beskriva det lite mer med att tiden gått fort! Plus tandställningen som jag berättade om förut att jag snart "firar"  halv år med, haha. Fort, fort, fort går det!

Har som sakt fullt upp med skolarbeten som ska redovisas och lämnas in nästa vecka. Men jag ska inte bara klaga eftersom jag åker till sthlm med klassen nästa tors. Mycket nöje hela dagen, till störst del i alla fall.
Resan är mest riktad åt ett regeringsbesök som vi ska göra, vilket sägs vara otroligt tråkigt.. Men det jämnar ut sig med många karusell åk på Grönan! Trevligt blir det i alla fall!

Ska lägga in dagensoutfit alldeles snart, och även lite bilder från dagens shopping.

Kommentarer
Postat av: Anonym<3

som saGt

2009-05-07 @ 21:36:39
Postat av: Anonym<3

som saGt

2009-05-07 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0