Anna Westergren -

090503

2009-05-03 17:47:05
Hej bloggen! Allt bra med er?
Själv är man fortfarande sjuk, förkyldningen envisar sig fortfarande. Så jag har bara varit hemma idag och tagit det lugnt, vilket är ganska passande. Eftersom vädret ändå är dåligt, molning och kallt. Sen är jag skapligt nöjd med min helg och haft livliga dagar och kvällar, så det är inte så konstigt att man är trött vid det här laget.

Så himla tråkigt att veckan framöver kommer bli piss, om man kollar på vad vädret kommer att erbjuda. Vill ha högsommar värmen tillbaka!
Men nu är det inte långt kvar tills skolavslutningen, lite mer än en månad kvar och det kommer att gå rikigt fort. Lika fort som när jag, sara och moa skulle cykla in till stan här om dan! Inte var man anfådd heller!

Apropå att tiden går fort så är jag inne på den 6.de månaden när det gäller tandställningen. Vilket betyder att jag redan har haft den i ett halvår! Det är otroligt hur fort tiden går, och inte har jag haft nå större problem med den så det jag tacksam över!

I alla fall så ligger jag just nu i min säng med datorn i mitt knä, så himla behagligt med trådlöst!
Tänkte snart stänga av den snart (sitter alldeles för mycket framför den, och gör helt onödiga saker egentligen), och i stället luta mig tillbaka och läsa lite.


Trött, sjuk tjej - men en halvår gammal ståltråd i mun *tummen upp*

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg hörru:D



du kanske kan kolla in min blogg oxå,och skiva vad du tycker om den?:)(de är en skvaller blogg)



http://femsmultron.blogg.se

2009-05-04 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0