Anna Westergren -

090501

2009-05-01 10:57:46
Hej hej Maj månad! Allt bra med er? Hade ni det trevligt igår? Själv hade jag jätte kul och mycket trevligt. Ägnade min kväll till mesta dels hemma hos min vän Moa med några andra tjejer. Fast vid 22.00 slaget begav vi oss till brasan i vårt område där en fyrvärkeri show skulle börja. Har nog aldrig sett så många människor som det var i år. Härlig stämning, kanske tack vare oss som skrek och skrattade (sjöng gjorde vi också ...) efter varje bomb, haha. Träffade också på min Oscar och några andra medans vi var ute på byn. Kul hade vi det i alla fall! Tack för en mycket trevlig kväll!

Vaknade idag väldigt tidigt om man tänker på att kvällen vart ganska sen. Jobbigast var det nog för mig som fick huvudvärk igår (vilket jag fortfarande har nu) och ville bara sova. Tyvärr håller fökyldningen i sig, men jag skyller faktist lite på mig själv som var ute och rände igårkväll då jag egentligen borde ha vilat hemma. Men då i stället kan jag passa på att lägga mig ute i solen idag ,som nu kommit fram igen, för att vila ut. 

Såg att jag fått några frågor på min "frågestund" som jag startade i onsdags. Så jag tänkte svara på dom lite senare, men ni kan fortsätte fråga på om ni undrar något!
Nu ska jag ta en duscha och sedan äta något. Vi hörs senare! Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: susan

Jag hade det trevligt igårkväll :)

2009-05-01 @ 12:03:57
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0