Anna Westergren -

Blev lite förvånad

2009-03-24 15:08:07
I morse påväg till skolan var det en riktigt snöstorm. Fyfan rent ut sakt! Vilket jävla väder va?! Tur i alla fall så fick jag skjuts av pappa dit, haha han hotade till och med om att vi borde flytta bort, långt bort för att slippa detta snöväder hela tiden. Han var riktigt förbanad, blev lite rädd där ett tag i bilen.
Det som förvånade mig var att när jag hade gått drygt en timmes lektion så bröt molntecket upp och oj vad solen sken. Har nästan huvudvärk av allt ljus, man går ju liksom runt och kisar sönder ögonen.
Tyvärr hjälper det inte att solen skinner eftersom det blåser nå ohyggligt kallt! Hoppas bara att detta var den sista snön för i år, får psyk snart, orkar inge mer!

Såg att jag fick några kommentarer här nedanför om den nya desigen! Tack alla, kul att ni gillade den! Det är väl bara jag som har lite svårt att ställa om mig, gillade min gamla färg jätte mycket också. Men jag vänjer mig väl så småning om!

Senare update blir dagens outfit som jag håller på att fixar nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0