Anna Westergren -

Australia

2009-03-04 22:52:27
Inget sjukhus besök idag, men i morgon ringer far min dit för en tid till röngtningen. Tyvärr har inget blivit bättre utan jag lider fortfarande med den molande smärtan. Usch, hoppas bara att det inte är nå allvarligt och att det går snabbt över!

Kvällen blev lugn för mig med lite film tittande. Det blev Australia med Nicole Kidman & Hugh Jackman!
Underbar film, kanske lite lång men väl detaljerad! Man fick reda på både om Andra världskrigen och Australiens backrund och historia. Dessutom var filmen mycket romantiskt och kärleksfull, kan till och med lägga till lite sexig. Haha!
Nä men jag måste medje att Hugh Jackman verkligen kan stråla (jaja, jag vet att han inte är ungkarl längre, men man kan väl ändå vara gammal och snygg? Nej, jag vill inte kalla det gammal, en man i sina bästa år passar mycket bättre in! ), och inte bara i denna film!
Men jag kan starkt rekomendera denna film!



Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite inför franska provet på fredag.
Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Den filmen är super bra!

2009-03-10 @ 18:44:18
URL: http://aandreamaricic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0