Anna Westergren -

090306

2009-03-06 17:30:02
Helg, äntligen helg! Gud vad man har längtat, har haft en sån lång och jobbig dag så nu äntligen fick jag min belöning. Helt slut, kan tuppa av när som helst! Satt nämligen uppe hela natten för att plugga in allt till franska provet som jag hade idag, och det gick väl hyffast!
Har varit lite frånvarande, bloggar inte lika mycket. Ursäkta, ursäkta men skolan tar alla min tid. Men jag ska försöka lägga ner åtminstånde lite mer tid.
Handen är för övrigt på bättrings vägen. Det blev ingen röngtning eftersom jag tycker efter ett tags tänkande att kroppen kan få en chans att reparera skadan. Men under tiden bär jag ett badage omvirrat runt handen som stöd.

Nu ska jag nog kolla lite på The Hills, eller nåt avsnitt av O.C (?).
Om jag har energi kvar tills senare så kanske en dagens outfit flyger in. Men det återstår och ser.
Hej så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0