Anna Westergren -

090601

2009-06-01 17:40:38
Hejhej! Tråkigt nu att det fina och varma vädret försvinner. Ska bli kallare och regnet väntas komma på ons, får nog passa på att sätta mig och också läsa ute i trädgården medans det är fint.

Är det bra med era?
Toppen här! Men jag blir alltid så himla trött vid den här tiden, får lägga mig tidigare idag så jag slipper ha ont i huvudet m.m.
Har idag varit först i skolan där det inte hände så mycket (förutom högstadiets sista prov!), sedan direkt där efter tog jag bussen in till stan i drygt en timme och att fönstershoppa. La undan lite kläder då jag i morgon ska köpa upp lite utav pengarna jag har. Nytt smink står högst upp på listan!
Testade dessutom lite badkläder som är behövligt eftersom mina försvinner lite då och då. 

                                    
 Denna söta bikini hittade jag på H&M idag, fast i en gul nyans. Jätte söt på och mycket fint mot solbrännan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0