Anna Westergren -

Tandställning i underkäken

2009-07-08 09:46:35
Nu är jag hemma igen, med både positiva och negativa beskedd.
Positivt: Allt gick bra, och jag har inte det minsta ont just nu. Vilket jag trodde jag skulle ha nu efter (precis som första gången) men jag antar att det kommer runt lunch tid. Men jag kan i alla fall få njuta ett tag nu utan smärta.

Negativt: Det tog mycket längre tid den här gången och med den huvudvärk jag har idag var det så himla skönt att få blunda, vilket fick mig att nästan somna.
Förtillfället ser jag helt mobbad ut, men kanske för att jag inte är van vid det än. Sen dessutom så känns det som om jag helt plötsligt fått ett stort jävla underbett, och men den känslan känner man sig en aning konstig. Men,men jag vänjer mig!
Men det som störde mig mest var att i bilen på väg hem så kände jag hur det spände bland tänderna längst in, då det helt plötsligt klicka till och spänningen var borta. Precis som jag hade trott så hade en av plattorna som är limmade på tänderna lostnat. Så nu hänger den där i trådarna och gör inte det minsta nytta. Åhh, blir så trött, hinner inte äns komma hem förän något sånt här händer!
Så nu har jag i alla fall fått en ny tid i morgon så att dom kan sätta fast den med superlim!

Nu ska jag ta en skön och varm dusch.
Nejnej, nu kommer smärtan. ajaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0