Anna Westergren -

Så länge vi båda andas

2009-07-13 18:49:06

Hej igen! Nu har jag kommit hem från stan, med endast ett köp.
Så länge vi båda andas - Sista boken i Twilight serien.
Har hört att den ska vara bäst eftersom det händer så mycket i den. Åh vill börja läsa nu direkt, men jag är fortfarande på den 3.de boken Ljudet av ditt hjärta. Får väl se till att läsa ut den snabbt, fast egentligen vem vill att denna saga ska ta slut?!

Det här med att ta kort under dagen blev tyvärr inget av. Hade tänkt ta kort på maten som jag och Tessan åt, för att fresta er lite. Men det glömde jag bort helt förrän när jag hade ätit upp pastan, så då var det redan försent. Men det blir såklart fler gånger vi kommer att luncha där.
Dessutom så hade ni ändå inte fått en rättvis bild på hur gott det verkligen ser ut med min mobilkamera.

Kanske ska man sätta sig och koppla av med boken nu, så att jag kommer nån gång kan börja med 4.de.


Dags att fixa naglarna, haha fy!


Kommentarer
Postat av: o l i v i a

Sista boken är bra!

Men - hela serien är dock bättre på engelska ^^

2009-07-14 @ 11:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0