Anna Westergren -

Recension på filmen Disaster Movie

2009-07-28 14:26:06

Igår kväll/natt myste jag till med en ny film Disaster Movie som jag hoppades på skulle vara riktigt rolig. Men tyvärr.
Jag hade denna förväntning just för att dom tidigare filmerna som Scary Movie och Superhero Movie var helt okej. Men tydligen så blir dom här filmerna bara sämre och sämre. Om man först jämför med Scary och Superhero är det ett enormt steg i humor skalan, och sen kommer denna film. Katastrof!
Visst fanns det stunder man skrattade, men i det övriga var det helt värdelöst.

En svag 2.a ger jag filmen:


 

Kommentarer
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: Haha, ja det är lite kul, varför kan man inte bara se normal ut? x)



Jag har också sett den där filmen, humorn var väldigt överdriven :P

2009-07-28 @ 15:39:21
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0