Anna Westergren -

Godmorgon Godmorgon

2009-07-26 11:57:40
Nu har jag äntligen vaknat till liv, dock känner jag mig ändå inte helt utvilad. Men vem orkar sova bort hela dagen? Ja inte jag i alla fall, får nästintill dåligt samvete av det.
Men nu är jag vaken i alla fall, och kan inte riktigt beskriva hur hungrig jag är! Magen vrålar efter mat där nere. Ska nog gå ner i köket och fixa till en rejäl macka med något gott pålägg.
Jag har vanligtvis väldigt svårt för att hitta något gott att ha på mina mackor eftersom jag inte gillar ost eller skinka som är förmodligen dom vanligaste påläggen? Men nu har jag hittat något som passar mig!

Blev lite sur i morse när jag vaknade faktist. Min dröm var så verklighetstrogen och jag ville så gärna att den skulle vara sann, just för att jag drömde att jag hade fått en ny kamera! Otroligt lycklig var jag! Dock var den i lila/rosa som inte är min färg precis.
Åh, vill ha lite (mycket) pengar så att jag kan köpa mig en ny kamera och även en laptop. Aja, det är väl bara att sätta igång och spara!
 Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, okej =)

2009-07-26 @ 12:24:22
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0