Anna Westergren -

3.de tanden

2009-07-02 08:34:40
Då var snart helt över.
3.de tanden ploppade ur idag, och allt gick precis som vanligt. Kände ingenting, men tyvärr kommer värken nu efteråt som inte är så underbart. Har nyss tagit en ibumetin och hoppas att den snart ska värka.
Men som sakt det är inte över än. Har en tand kvar nu som redan på måndag ska ut.
Och dessutom nästa onsdag kommer tandställningen på, ingen vila här inte. Fyfan för det här egentligen!

Så ja, nu vet ni vad jag har att komma med veckan framöver. Oavsett om ni intresserar er i detta eller inte så kommer jag meddela hur allt har gått i efterhand.
Mer än så händer det inte i veckan. Ligger här hemma och steker vilket jag tyvärr inte får göra idag..
Utav nån konstig anledning så är det inte bra att vara ute i solen för mycket när man har dragit ut en tand. Pfft. Liksom vadå, vad kan hända? Aja, jag är lite lydig i alla fall, så jag väntar med att gå ut till eftermiddag.

Nu ska jag tycka lite synd om mig. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0