Anna Westergren -

090730

2009-07-30 11:12:11

Att bli väckt på morgonen av helt onödiga saker göra mig riktigt irriterad, då menar jag saker som att vakna för att solen skiner rakt i ansiktet på en (hände mig igår), när katten eller något annat husdjur är morgonpigga och vill att man ska vakna och gosa med dom (har hänt ett antal gånger förut) eller som idag när man blir väckt av telefonen. Vet inte riktigt hur länge signalerna pågick, men sen när jag väl orkat mig upp så slutar det precis.
Kan dagen börja bättre?

Kan glädjas lite över att vädret är fint i alla fall, svalt och skönt, perfekt för en joggingtur.
Skulle vela åka ner till stan också, men då kan jag endast fönstershoppa. Åhhh! Denna ekonomikris som jag har nu kom inte så passande, en sån kris borde man aldrig ha! Nästan allt runt omkring sig kostar pengar, och det lägger jag mer märke till nu när jag är pank. Innan var det bara att slänga upp den rätta summan, inget mer med det. Nu måste jag verkligen tänka till om jag nödvändigtvis måste ha den saken.

Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0