Anna Westergren -

090728

2009-07-28 12:37:03
Godmorgon! Vaknade precis vilket känns surt, vill upp tidigt! Men är man trött så har man inget annat val än att sova mer.
Min halsen fortsätter att bråka med mig, men nu ska jag snart ner och ta en kopp te med mackor, är även ganska sugen på nudlar. Så det får bli en fin brunch.
Det är väl det ända posistiva med att gå upp sent, älskar att äta brunch. Slår ihop allt till en måltid, med goda små plock!

Usch, jag drömde något riktigt hemskt idag.
Min mamma dog vilket jag grät över hur länge som helst, vaknade till och med upp i tårar. Men det som gjorde saken ännu värre var att ingen annan i familjen var som jag, helt förkrossad! Tur att det bara var en dröm!
Jag kikade in nyss på en sån där sida där dom tyder drömmar, och jag hittade två ganska negativa saker.
Jag letade upp Död och fick till svar:
Släkting = Arv
Du ser någon dö = Regn väder
- som om vi inte redan har det ..

Nä usch, drömtydning är läskigt. Håller mig bara till horoskop!

Kommentarer
Postat av: Milly

tack så mycket.. jo tack allt är toppen här..

hoppas att halsen ger med sig snart!



Vad händer idag då? Kram

2009-07-28 @ 13:16:51
URL: http://memilly.se
Postat av: emma ramic

Svar: Ska svara på den frågan nu :D!

2009-07-28 @ 14:07:34
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0