Anna Westergren -

090725

2009-07-25 15:42:45
Hej allesammans ! ♥
Allt väl med er? Själv är jag helt slutkörd, har varit det dom 3 närmsta dagarna också. Vet inte vad jag ska göra för att få bort denna trötthet, hur mycket jag än sover är jag fortfarande lika trött. Eller ja, mer seg.
En sol som snällt kunde titta fram skulle göra så mycket, få lite extra energi. Men nej, här är det gråmulet och regnar fram och tillbaka.

Nä allt kan inte vara bra här i livet. Finns mycket negativt i mitt just förtillfället.
Tex. min ekonomi som jämt alltid stått rätt till, inget att oroa sig för, har helt plötsligt blivit en katastrof!
För några veckor sen var min ekonomi mycket bra så jag tänkte att jag kunde unna mig något fint och roligt. Men så för nån dag sen fick jag reda på att jag inte kommer få några pengar in på kontot på 2 månader. Och jag som hade tänkt spara mig till en laptop..
Men jag tur nog har jag min moppe som lite längre fram är tänkt att säljas, så om det blir kris har jag den!
Men ändå..
Usch, nä det var ingen roligt nyhet.

Uuhhhhhff, nu måste jag vädra rummet, säkert 100 grader här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0