Anna Westergren -

090714

2009-07-14 12:12:43
Godmorgon godmorgon! Igår planerade jag min kväll till att sitta framför photoshop för att få fram en skaplig design till min blogg. Men några minuter efter att jag hade skrivit det här hörde Tessan av sig och berättade att killarna ville ha revansch i kubb.
Det började med i Söndags när vi bestämde oss för att spela lite. Tyvärr gick det väldigt dåligt för killarna som tillslut började bygga hinder framför träkuberna, fast jag och Tessan kom lätt förbi dom också! Men hela tiden kom dom på nya regler som på något sätt fick dom att vinna.
Men killarna visste väl själva att dom verkligen förlorade, så dom bad om en revansch.
Tyvärr så såg den matchen detsamma ut, med deras egna små regler.

Så jag tänkte att om jag får det tråkigt idag ska jag sätta mig ner och fixa fram en fin design.

Har för övrigt precis vaknat, så jag sitter här med frukosten brevid mig som blev Nesquik flingor med mjölk. Ska annars snart hoppa in i duschen och fräscha till mig.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0