Anna Westergren -

090712

2009-07-12 12:37:37
Godmorgon bloggen! Vaknade precis, ja och klockan är över tolv? Helt insane för min del som annars vaknar runt 9 slaget. Fast allt beror väl på också när man går och lägger sig? I alla fall så är jag helt utvilad nu, så jag går runt och små städar här på övervåningen till härlig musik.

 

Men egentligen fattar jag inte varför jag inte går ner och äter, för ajaj vad magen skriker efter mat. Det gjorde den redan igår natt när jag kommit hem. Hade tänkt värma på lite nudlar, men var alldeles för trött. Så nu ska jag vräka i mig allt vi har här hemma.

Annars idag förutom att äta hade jag planerna för att åka ner till stan. Vädret är ganska svalt så då är det skönt att gå runt i affärerna. Men jag undrar om jag ska ner själv eller vänta på att Tessan (som förövrigt kommit hem efter sin semestervecka , wiiee) ska vakna? Problemet är att affärerna stänger ganska tidigt idag..
Aja jag få se vad som blir av!

Nu blir det mat i alla fall, for sure! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0