Anna Westergren -

Trött, tröttare, tröttast

2009-01-27 22:06:32
Äntligen funkar mitt internet! Har väntat hela dan på att få logga in på bloggen och skriva, det riktigt sprätte i fingrarna för att jag inte kunde skriva av mig. Men nu funkar det och jag hoppas det inte krånglar i morgon, då får jag ta igen alla inlägg.

Hur mår ni annars? Jag mår helt OK, men så himla trött!
Glad över att proven är över nu (på ett tag i alla fall) och att jag äntligen kan andas ut. Värsta dagen jag varit med om tror jag, energi mässigt! Först och främst Tisdag, en av dom längsta dagarna jag går ,sen två prov lektionerna efter varandra. Ganska dåligt planerat! När jag väl kommit hem tänkte jag blogga som vanligt, men internet vill inte, så jag drog till stallet direkt och vänta tills min lektion skulle börja där. Ridning är jobbigt det också!
Så det får nog bli en tidig kväll för mig idag.

Kommer förmodligen inte hinna med eller orka skriva något mer inlägg efter detta, så jag säger god natt nu så hörs vi i morgon, med lite bättre uppdateringar! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Pernille

God natt :)

2009-01-27 @ 22:28:00
URL: http://queenofthegreen.devote.se
Postat av: Amanda

Jo jag mår bra jag fyller ju år idag :D!!



Jag är också trött, det är ju en mörk och seg månad :/

2009-01-28 @ 10:57:32
URL: http://mandaapandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0