Anna Westergren -

Tisdag

2009-01-20 23:43:04
Hej alla! Du var en av de två längsta dagarna över. Tisdagar och fredagar sent till klockan 15.30 (fattar inte hur dom tänker när det är på en fredag, tortyr) FAST vi hade en schysst vikarie, då menar jag riktigt snäll, som släppte iväg oss kl 15.00 i stället. Kärlek till han!
Efter skolan så drog jag mig hemåt direkt, fick ingen lust att åka eller göra något i det vädret som vi hade på eftermiddan. Herregud! Rena ramma duschen man fick av all snö som bara spruttade ner. Haha!

Ska snart gå och lägga mig, en sista träning på franskan bara.
Jag ska bara berätta först vilken respekt min bror har för mig:
Jag och min bror har rum mitt i mot varandra och han är liksom beroende av musik med mycket bas. Så varje kväll måste jag gå in till honom och be om att han ska sänka, visst han sänker lite men basen går på fortfarande och dunkar mot min väg hela tiden. (Helst vill jag ha helt knäppttyst när jag ska sova.) Detta gör mig så jävla förbannad, (det är därför jag vill flytta och få honom ut ur huset! ) att inte ens få sova ut i sitt eget rum, i sin egen säng...
Så jag bestämde mig kl 01.00 för att ta med mig hela sov paketet och drog det med mig ner till vardagsrummet. Så där sov jag tills mor väckte mig 04.00 (hon känner liksom av när något är fel). Halv drogad tog jag mig upp till sovrummet för att vila ut i nån timme till.
Min bror är snäll eller hur ? -.-
Nu har han fått en utsällning i alla fall, hoppas han lydder, tror jag knappast. Och han ska vara 18 va?

Franska läxförhör i morgon, hoppas det går väl. Det är upp till mig såklart, så det är väl bara att återvända till pluggandet!
Vi hörs i morgon, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Eddie

Tja, du vknade inte 15 ggr inatt och trodde att du skulle ramla av jorden i kraftiga feberdrömmar :c

2009-01-21 @ 21:24:32
Postat av: Anna

Stackare :c

2009-01-21 @ 22:17:16
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0