Anna Westergren -

Söndag

2009-01-25 14:39:43
Hejhej! Har legat och läst hela morgon. Nu har man kommit in i boken så det är svårt att bara lägga ifrån den, men jag lovade mig själv att inte bara ligga och slappa hela dagen ut. Nej,nej idag blir det läxläsning igen, men först ska jag baka en super god frukt och bär smulpaj! Vi gjorde nämligen det på Hemkunskapen i fredags, så jag vart lite sugen igen på det.

Snön fortsätter att vräcka ner här i Gävle, usch. Vi som nästan hade vår här ett tag, vem kunde ana då att det skulle komma ännu mer snö. Får bara ont i huvudet när jag kollar ut genom fönstret. Detta är väl en dröm för att skid - och snowboard åkare, men jag är inte sånt stort fan av det. Även om jag själv åker skidor, så föredrar jag det varma. Skulle inte sitta dumt med en utlandsresa nu, sist jag var på sån semester var för 5 år sedan så det är påtiden!

Nu ska jag sätta igång med pajen, sedan blir det dusch.
Vi hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Narcisse

Snö som är så roligt:P Jag föredrar nog värme jag med:)

2009-01-25 @ 17:22:36
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com
Postat av: josephine

sv: okej :/ KRAM

2009-01-25 @ 19:56:44
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0