Anna Westergren -

Mot stallet

2009-01-28 15:38:48
Mår ni bra?
Jag har nyss kommit hem från skolan. En ganska lung dag jämfört med gårdagens kaos!
Men jag ska snart iväg igen, till stallet. Ridning idag igen med träningsvärk och allt, hur ska detta sluta?
Ville helst ta en buss till stan idag, men det får väntas tills i morgon.
Har tagit mig lite fika nu som jag ska äta upp innan jag hoppar i mina ridskor.
Synd nog har jag ett konstigt sår mellan fingrarna, så det kommer inte bli sån behaglig lektion.

Skriver mer när jag kommit hem. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du gillar min blogg

vill du premunera på den genom bloglovin då?:)

jag kan premunera på din! det står mer om bloglovin

på min blogg........





2009-01-28 @ 18:33:05
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag mår bra :-)

Vad heter din häst`



Har förresten en tävling i min blogg, ifall du har lust att kika in! Kram

2009-01-29 @ 16:25:56
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0